РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419665<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чередніченко Г. 
Суть поняття та проблема формування творчих здібностей майбутніх спеціалістів / Г. Чередніченко, Л. Шапран, Л. Куниця // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 43-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу наукової літератури показано складність і багатозначність проблеми творчих здібностей (ТЗ): їх природу, компоненти, критерії, показники розвитку, методи і прийоми формування.Розкрито суть поняття "творчі здібності"; класифікацію здібностей, поділ їх на групи: загальні і спеціальні, кожна з яких ділиться відповідно на елементарні й складні; структуру творчих здібностей, в якій виділено такі компоненти ("блоки"): мотиваційно-творча активність, інтелектуально-логічні здібності особистості, інтелектуально-евристичні, інтуїтивні, світоглядні якості особистості тощо. Звернено увагу на такі чинники, як показник інтеграції окремих здібностей по відношенню до різних видів діяльності, що характеризує пластичність здібностей, можливість їх інтеграції та взаємодії в різних видах діяльності; сукупність педагогічних умов формування ТЗ та відсутність літератури з вивчення даного аспекту проблеми.

На основе анализа научной литературы показаны сложность и многозначность проблемы творческих способностей (ТС): их природа, компоненты, критерии, показатели развития, методы и приемы формирования. Раскрыты суть понятия "творческие способности"; классификация способностей, разделение их две группы: общие и специальные, каждая из которых делится соответственно на элементарные и сложные; структура творческих способностей, в которой выделены такие компоненты ("блоки"): мотивационно-творческая активность, интеллектуально-логические способности личности, интеллектуально-эвристические, интуитивные, мировоззренческие качества личности и др. Обращено внимание на такие факторы, как показатель интеграции отдельных способностей в отношении различных видов деятельности, характеризующий пластичность способностей, возможность их интеграции и взаимодействия в различных видах деятельности; совокупность педагогических условий формирования ТС и отсутствие литературы по изучению данного аспекта проблемы.

The problem of the formation of creative abilities (TC) of future specialists. Based on the analysis of scientific literature shows the complexity and ambiguity problems TS: their nature, components, criteria, indicators of development, methods and techniques of formation. Disclosure: the essence of the concept of "creativity"; classification capabilities, the division into two groups: general and special, each of which is divided accordingly into elementary and complex, the structure of creative abilities, which identified nine components (blocks): motivation, creativity activity, intellectual and logical ability of the person; intellectual heuristic, intuitive, ideological personality traits, moral quality, aesthetic quality and communicative, creative quality, ability to self-government, individual personality traits. The attention to such factors as the rate of integration of individual capabilities in the various activities characterizing the ductility capacity, the possibility of their integration and interaction in various spheres of activity, a set of pedagogical formation conditions of creativity and lack of literature on the study of this aspect of the problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-724 + Ч451.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського