Шупік І. Тенденції функціонування і розвитку системи управління загальноосвітнім навчальним закладом І ступеня / І. Шупік // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто тенденції розвитку і фактори впливу на освіту в Україні, організаційно-методичні умови функціонування і розвитку системи початкової освіти. Визначено загальноосвітній навчальний заклад (ЗНЗ) І ступеня як систему, цілісність взаємоповТязанихкомпонентів, що становлять єдність із середовищем і є частиною системи вищого рівня. Виділено тенденції, притаманні ЗНЗ I ступеня та охарактеризовано існуючі протиріччя в управлінні закладами освіти. Охарактеризовано фактори, що обумовлюють та забезпечують розвиток управління в освіті. Наголошено на необхідності реформування системи ЗНЗ І ступеня на основі особистісно зорієнтованої мети та мотиваційно-системного підходу. Констатовано, що забезпечення розробки та освоєння інновацій, що включають в себе створення матеріального, науково-методичного, фінансового забезпечення, мотиваційно-психологічних умов, організаційних та технологічних заходів - необхідна умова для функціонування та розвитку початкової школи. Рассмотрены тенденции развития и факторы влияния на образование в Украине, организационно-методические условия функционирования и развития системы начального образования. Определено общеобразовательное учебное заведение (ОУЗ) I ступени как система, целостность взаимосвязанных компонентов, составляющих единство со средой и являющаяся частью системы высшего уровня. Выделены тенденции, присущие ОУЗ І ступени и охарактеризованы существующие противоречия в управлении учебными заведениями. Определены факторы, обуславливающие и обеспечивающие развитие управления в образовании, подчеркнута необходимость реформирования системы ОУЗ I ступени на основе личностно ориентированной цели и мотивационно-системного подхода. Сделан вывод, что обеспечение разработки и освоения инноваций, включающих в себя создание материального, научно-методического, финансового обеспечения, мотивационно-психологических условий, организационных и технологических мероприятий - необходимое условие для функционирования и развития начальной школы. Trends in the development and influences on education in Ukraine, organizational and methodological conditions for the functioning and development of primary education. Defined general-education institution as a Level I system, the integrity of interrelated components that make up the unity with the environment and are part of the higher level. Emphasize the tendencies inherent in general education institutions of the I stage and described the existing contradictions in the management of schools. Thefactors causing and ensure the development of management education, stressed the need to reform the system of secondary schools I step on the basis of personality-oriented goals and motivational-systems approach. Ensuring the development and deployment of innovations, including: the creation of material, scientific and methodical, financial security, motivation and psychological conditions, organizational and technological measures - a necessary condition for the functioning and development of elementary school. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|