РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419673<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шупік І. 
Тенденції функціонування і розвитку системи управління загальноосвітнім навчальним закладом І ступеня / І. Шупік // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто тенденції розвитку і фактори впливу на освіту в Україні, організаційно-методичні умови функціонування і розвитку системи початкової освіти. Визначено загальноосвітній навчальний заклад (ЗНЗ) І ступеня як систему, цілісність взаємоповТязанихкомпонентів, що становлять єдність із середовищем і є частиною системи вищого рівня. Виділено тенденції, притаманні ЗНЗ I ступеня та охарактеризовано існуючі протиріччя в управлінні закладами освіти. Охарактеризовано фактори, що обумовлюють та забезпечують розвиток управління в освіті. Наголошено на необхідності реформування системи ЗНЗ І ступеня на основі особистісно зорієнтованої мети та мотиваційно-системного підходу. Констатовано, що забезпечення розробки та освоєння інновацій, що включають в себе створення матеріального, науково-методичного, фінансового забезпечення, мотиваційно-психологічних умов, організаційних та технологічних заходів - необхідна умова для функціонування та розвитку початкової школи.

Рассмотрены тенденции развития и факторы влияния на образование в Украине, организационно-методические условия функционирования и развития системы начального образования. Определено общеобразовательное учебное заведение (ОУЗ) I ступени как система, целостность взаимосвязанных компонентов, составляющих единство со средой и являющаяся частью системы высшего уровня. Выделены тенденции, присущие ОУЗ І ступени и охарактеризованы существующие противоречия в управлении учебными заведениями. Определены факторы, обуславливающие и обеспечивающие развитие управления в образовании, подчеркнута необходимость реформирования системы ОУЗ I ступени на основе личностно ориентированной цели и мотивационно-системного подхода. Сделан вывод, что обеспечение разработки и освоения инноваций, включающих в себя создание материального, научно-методического, финансового обеспечения, мотивационно-психологических условий, организационных и технологических мероприятий - необходимое условие для функционирования и развития начальной школы.

Trends in the development and influences on education in Ukraine, organizational and methodological conditions for the functioning and development of primary education. Defined general-education institution as a Level I system, the integrity of interrelated components that make up the unity with the environment and are part of the higher level. Emphasize the tendencies inherent in general education institutions of the I stage and described the existing contradictions in the management of schools. Thefactors causing and ensure the development of management education, stressed the need to reform the system of secondary schools I step on the basis of personality-oriented goals and motivational-systems approach. Ensuring the development and deployment of innovations, including: the creation of material, scientific and methodical, financial security, motivation and psychological conditions, organizational and technological measures - a necessary condition for the functioning and development of elementary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського