Драч Є. Теоретичні основи особистісно зорієнтованого навчання української мови / Є. Драч // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 151-152.. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто специфіку вивчення рідної мови як навчального предмета, яка полягає в тому, що кінцевою метою є формування мовної особистості. Зазначено, що особистісно зорієнтоване навчання, яке ввібрало в себе елементи різних методик (розвивального, модульно-рейтингового навчання тощо), реалізується через діяльність, яка має не тільки зовнішні атрибути спільності, але й на рівні свого внутрішнього змісту передбачає співробітництво, саморозвиток суб'єктів навчального процесу, виявлення їх особистісних функцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ш141.14-91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|