РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419684<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуралюк А. 
Технології оцінювання якості освіти у світовій практиці / А. Гуралюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 116-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто визнані у світовій практиці моделі оцінювання якості освіти, побудовані з використанням процесно-орієнтованого підходу. Охарактеризовано фундаментальні принципи європейської моделі ділової досконалості: орієнтованість на кінцевий результат, зосередженість на інтересах споживача, лідерство керівництва і постійність цілей, управління на основі об'єктивної інформації, розвиток персоналу і його залучення в справи організації, безперервне навчання, інновації тощо. Наведено альтернативну модель оцінки якості Асоціації університетів Нідерландів VSNU, в основі якої - оцінювання діяльності навчального закладу за трьома напрямами: освітня діяльність, наукові дослідження, додаткові послуги. Підсумовано, що технології оцінювання якості освіти - це комплекс технологій для визначення характеристик компетентностей професійної свідомості, що виражають здатність фахівця здійснювати професійну діяльність.

Рассмотрены признанные в мировой практике модели оценки качества образования, построенные с использованием процессно-ориентированного подхода. Охарактеризованы фундаментальные принципы европейской модели делового совершенства: ориентированность на конечный результат, сосредоточенность на интересах потребителя, лидерство руководства и постоянство целей, управление на основе объективной информации, развитие персонала и его вовлечение в дела организации, непрерывное обучение, инновации и т.д. Представлена альтернативная модель оценки качества Ассоциации университетов Нидерландов VSNU, в основе которой лежит оценка деятельности учебного заведения по трем направлениям: образовательная деятельность, научные исследования, дополнительные услуги. Подытожено,что технологии оценивания качества образования - это комплекс технологий для определения характеристик компетенций профессионального сознания, выражающие способность специалиста осуществлять профессиональную деятельность.

The row of the models of evaluation of quality of education, built with the use of process-oriented to approach, acknowledged in world practice is considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського