РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419686<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сергеєва Л. 
Технологічні підходи до формування управлінської компетентності керівників ПТНЗ / Л. Сергеєва // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито досвід використання методу аналізу конкретної управлінської ситуації (УС), апробованого на курсах підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів ПТНЗ в Університеті менеджменту освіти НАПН України. Відзначено, що у стимуляції слухачів курсів позитивну роль відіграють проблемно-пошукові, імітаційно-ігрові, діалогічні та полілогічні форми та методи навчання. Це выявляється в тому, що керівники навчальних закладів застосовують свої знання у різноманітних ролях на різних посадових рівнях, розвиваючи при цьому інтелектуальні та професійно-управлінські здібності. Увагу акцентовано на методі аналізу конкретної УС, який дає можливість слухачам практикувати свій досвід, а викладачеві-тренеру - змінювати погляди слухачів, не руйнуючи раніше набутих уявлень, знань, навичок. Запропоновано методичні рекомендації для викладача-тренера щодо проведення аналізу конкретної УС, описано етапи цього заняття.

Раскрыт опыт использования метода анализа конкретной управленческой ситуации (УС), апробированного на курсах повышения квалификации руководящих и педагогических кадров ПТУЗ в Университете менеджмента образования НАПН Украины. Отмечено, что в стимуляции слушателей курсов положительную роль играют проблемно-поисковые, имитационно-игровые, диалогические и полилогические формы и методы обучения, что проявляется в том, что руководители учебных заведений применяют свои знания в различных ролях на различныхдолжностных уровнях, развивая при этом интеллектуальные и профессионально-управленческие способности. Внимание акцентировано на методе анализа конкретной УС, который дает возможность слушателям практиковать свой опыт, а преподавателю-тренеру - изменять взгляды слушателей, не разрушая ранее приобретенных представлений, знаний, навыков. Предложены методические рекомендации для преподавателя-тренера по проведению анализа конкретной УС, описаны этапы этого занятия.

The article deals with in the Key organizational and methodology aspects of the application of the developed by the author method for analyzing specific management cases; the author outlines the methodology for practical application in the skills upgrading system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського