РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419699<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лунячек В. 
Управління процесами моніторингу якості освіти як педагогічна проблема / В. Лунячек // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі підходи до системи моніторингу якості освіти та шляхи подальшого розвитку цієї технології в Україні та світі. Визначено ключові напрями підготовки магістрів державного управління за спеціалізацією "управління освітою" для подальшого виконання ними в майбутньому своїх службових обов'язків у органах державної влади та місцевого самоврядування. На основі аналізу наукових джерел щодо теоретичних аспектів і механізмів моніторингу доведено неоднозначність тлумачення цього поняття в силу його поліфункціональності та іноваційності в сфері освіти України. Наголошено на необхідності розробки модернізованої системи показників якості освіти для кожного рівня управління, створенні взаємопов'язаних автоматизованих баз даних на всіх рівнях, принциповій зміні підходів до формування фахової компетентності керівника. Перспективними напрямами в дослідженні якості освіти є розробка системи оцінювання для професійної атестації керівників органів управління освітою; підготовка оновленого пакету навчальних планів і програм для майбутніх керівників освіти; створення проекту показників нової освітньої статистики для різних управлінь.

Проанализированы существующие подходы к системе мониторинга качества образования и пути дальнейшего развития этой технологии в Украине и мире. Определены ключевые направления подготовки магистров государственного управления по специализации "управление образованием" для дальнейшего выполнения ими в будущем своих функций в органах государственной власти и местного самоуправления. На основе анализа научных источников относительно теоретических аспектов и механизмов мониторинга доказана неоднозначность толкования этого понятия в силу его полифункциональности и инновационности в сфере образования Украины. Отмечена необходимость разработки модернизированной системы показателей качества образования для каждого уровня управления, создания взаимосвязанных автоматизированных баз данных на всех уровнях, принципиальной смены подходов к формированию профессиональной компетентности руководителя. Перспективными направлениями в исследовании качества образования являются разработка системы оценки для профессиональной аттестации руководителей органовуправления образованием; подготовка обновленного пакета учебных планов и программ для будущих руководителей образования; создание проекта показателей новой образовательной статистики для различных управлений.

The work deals with the issues of administering processes of education quality monitoring. It has been concluded that fundamental training in education quality monitoring, implementing certain assessment procedures therein can be provided only via special education by MasterФs programs. This shall particularly concern education administrators on district, city and regional levels whose duty is to ensure that state educational policies be implemented on the territories in their authority.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського