РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419704<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Москалик Г. 
Філософія формування професійної орієнтації школяра через систему позаурочних технологій / Г. Москалик // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Опрацьовано основні характеристики філософії професійної орієнтації особистості в умовах ринкових трансформацій та демократизації суспільних процесів. Виявлено особливості та відмінності філософії профорієнтаційної роботи в тоталітарному та демократичному суспільствах. Виділено ринкові виклики життєвому процесу, його навантаження на особистість, детермінацію нових обрисів філософії її професійної орієнтації. Визначено чинники, взаємодія яких формує філософію професійної орієнтації особистості в системі ринкових трансформацій. Розкрито роль позашкільних закладів науково-технічної творчості у професійному вихованні учнів (ознайомлення з досягненнями науки і техніки, виховання професійних інтересів, розвиток особистих схильностей школярів, виховання культури праці). Указано на те, що основними позаурочними технологіями профільної орієнтації особистості є консультативні служби для молоді та позашкільні заклади різної спрямованості, культурно-ознайомча та виробнича практики.

Проработаны основные характеристики философии профессиональной ориентации личности в условиях рыночных трансформаций и демократизации общественных процессов. Выявлены особенности и различия философии профориентационной работы в тоталитарном и демократическом обществах. Выделены рыночные вызовы жизненного процесса, его нагрузка на личность, детерминация новых очертаний философии ее профориентации. Определены факторы формирования философии профориентации личности в системе рыночных трансформаций. Раскрыта роль внешкольных учреждений научно-технического творчества в профессиональном воспитании учащихся (знакомство с достижениями науки и техники, воспитание профессиональных интересов, развитие личных склонностей школьников, воспитание культуры труда). Указано на то, что основными внеурочными технологиями профориентации личности являются консультативные службы для молодежи и внешкольные учреждения различной направленности, культурно-ознакомительная и производственная практики.

Treatment of basic descriptions of philosophy of professional orientation of a personality through the system of after-hour technologies is carried out in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського