РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419710<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Антонюк Л. 
Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. Антонюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 121-123. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан проблеми готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами. Визначено основні завдання інклюзивної освіти відповідно до Концепції Міністерства освіти та науки України. Наведено тему експериментальної роботи лабораторії інклюзивної освіти Рівненського ОІППО "Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання". Підкреслено, що в Україні наявний парадокс: законодавство декларує права дітей з особливими потребами на розвиток, здобуття освіти, на соціальну інтеграцію, але воно не вказує практичних механізмів їх реалізації. Стверджено, що процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ набудуть значного поширення і стануть успішними за умови зміни в суспільстві ставлення до цих дітей та до ідеї інклюзії, покращання матеріального забезпечення системи освіти, здійснення необхідної фахової підготовки майбутніх педагогів і проведення їх масової перепідготовки.

Проанализировано состояние проблемы готовности педагогических кадров к работе с детьми с особыми потребностями. Определены основные задачи инклюзивного образования в соответствии с Концепцией Министерства образования и науки Украины. Представлена темаэкспериментальной работы лаборатории инклюзивного образования Ровенского ОИППО "Формирование готовности педагогических кадров к работе с детьми с особыми потребностями в условиях инклюзивного обучения". Подчеркнуто, что в Украине наблюдается парадокс: законодательство декларирует права детей с особыми потребностями, но не указывает практических механизмов их реализации. Отмечено, что процессы интеграции детей с особыми образовательными потребностями в ОУЗ будут распространяться и станут успешными при условии изменения в обществе отношения к этим детям и к идее инклюзии, улучшение материального обеспечения системы образования, осуществления необходимой профессиональной подготовки будущих педагогов и проведения их массовой переподготовки.

In this article analyzed the state of the readiness of teachers to work with children with special needs, main functions of inclusive education under the Ministry of Education and Science of Ukraine. The author offers a number of tasks that will help professional training environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського