Стельмашук Ж. Формування етичної компетентності майбутнього педагога / Ж. Стельмашук // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 125-127. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Актуалізовано значення етичної компетенції (ЕК) як показника та результату професійно-особистісної готовності вчителя до роботи у школі, показано роль і значення "Основ педагогічної майстерності" у формуванні ЕК педагога. Підкреслено, що означена проблема ще не одержала достатнього обгрунтування та дослідження в сучасній науці. Запропоновано структуру ЕК як систему взаємопов'язаних компонентів: змістовного (когнітивного), особистісного й операційно-процесуального. Визначено етапи розвитку ЕК: інформаційний (ознайомлення з особливостями педагогічної професії), аксіологічний (формування цінностей і норм), перетворення (процес морального самовдосконалення). Розкрито традиційні, нетрадиційні форми та методи формування ЕК на заняттях з основ педмайстерності: опрацювання теоретичних положень на лекціях-семінарах, інтегрованих лекціях, лекціях-дослідженнях, лекціях-диспутах тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч311 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|