РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419728<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Костолович М. 
Функції та принципи активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено невирішені аспекти проблеми визначення передумов, основних функцій та принципів активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи (КР) у загальноосвітній школі (ЗШ). На основі дидактичних принципів, визначено і охарактеризовано провідні функції процесу КР в ЗШ: систематизувальна, інформаційна, розвивально-виховна, інтегрувальна, трансформаційна, корегувальна. Охарактеризовано та апробовано специфічні принципи активізації творчого потенціалу підлітків, зокрема: інтегративності, міждисціплінарності, варіативності, гуманізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії, життєвої смислотвірної самодіяльності, самостійності та активності особистості, прогностичності. Звернено увагу на перспективу подальшого дослідження питань організації індивідуальної КР старших підлітків.

Освещены нерешенные аспекты проблемы определения предпосылок, основных функций и принципов активизации творческого потенциала подростков в процессе краеведческой работы (КР) в общеобразовательной школе (ОШ). На основе дидактических принципов, определены и охарактеризованы ведущие функции процесса КС в ОШ: систематизирующая, информационная, развивающе-воспитательная, интегрирующая, трансформационная, корректирующая. Охарактеризованы иапробированы специфические принципы активизации творческого потенциала подростков, в частности: интегративности, междисциплинарности, вариативности, гуманизации, субъект-субъектного взаимодействия, жизненной смыслообразующей самодеятельности, самостоятельности, активности личности, прогнозируемости. Обращено внимание на перспективу дальнейшего исследования вопросов организации индивидуальной КР старших подростков.

When covering outstanding aspects of the determination of prerequisites, core functions and principles for enhancing the creative potential of young people in the process of local studies work in a secondary school. Based on the teaching principles identified and characterized key features of the local studies work a secondary school: systematized, informational, and educational challenge developing, integrating, transformational, correcting. Described and approved specific principles for enhancing creativity capacity of adolescents, namely the principles are: integrativity, interdisciplinarity, variability, humanization subject-subject interaction, life expose the initiative, independence, activity cards, predictability. Attention is drawn to the prospect of further research on the organization of individual local studies work senior teenagers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського