РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419739<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Берман В. 
Види творчих завдань при навчанні математики у середній школі / В. Берман, Т. Левадна // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 135-139. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

За допомогою використання конвергентного та дивергентного мислення обгрунтовано можливість використання під час навчання математики у загальноосвітній середній школі шість різноманітних груп творчих завдань, які сприяють розвитку пізнавальної самостійності, кмітливості, креативності учнів. Увагу приділено видам завдань, спрямованим на формування дивергентного мислення. З'ясовано, що види цих задач далеко не рівнозначні: одні під час розв'язування вимагають переважно конвергенції, другі - дивергенції, треті - мислення обох типів. Припущено, що перевагу слід надавати тим завданням, які більше пов'язані з дивергентними діями.

С помощью использования конвергентного и дивергентного мышления обоснована возможность использования при обучении математики в общеобразовательной средней школе шесть разнообразных групп творческих заданий, которые содействуют развитию познавательной самостоятельности, смекалки, креативности учеников. Внимание уделено видам заданий, направленным на формирование дивергентного мышления. Выяснено, что виды этих задач далеко не равнозначны: одни при развязывании требуют преимущественно конвергенции, вторые - дивергенции, третьи - используют мышление обоих типов. Предположено, что преимущество следует предоставлять тем заданиям, которые больше связаны с дивергентными действиями.

By the use of convergence and divergence thought possibility of using for teaching of mathematics is grounded at general middle school six various groups of creative tasks, which assist development of cognitive independence, shrewdness of students. The special attention is spared the types of tasks, to direct on forming of divergence thought. It is found out that the types of these tasks far are not equivalent: one at uniting requires convergences, second mainly, are divergences, third - use thought of both types. It's considered necessary to give advantage those tasks which are anymore related to the divergence actions.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського