РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419749<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хмеляр І. 
Діяльнісний підхід як один зі шляхів формування ключових компетентностей, котрі обслуговують особистість тa її природний талант: реалізація в умовах навчання у коледжі / І. Хмеляр, М. Лукащук // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 68-73. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей особистості. Подано модель формування ключових компетентностей. Зазначено, що вища професійна освіта нині вимагає вдосконалення технології навчання та виховання, що базується на використанні інноваційних технологій, що передбачають розробки спеціального програмного, інформаційного та методичного забезпечення. Визначено переваги та значення системи підготовки молодших спеціалістів перед традиційними засобами навчання студентів. Виділено етапи проблеми навчальної діяльності на основі досліджень науковців.

Обосновано деятельностной подход к формированию ключевых компетенций личности. Подано модель формирования ключевых компетентностей. Указано, что высшее профессиональное образование сегодня требует совершенствования технологии обучения и воспитания, базирующейся на использовании инновационных технологий, предусматривающих разработки специального программного, информационного и методического обеспечения. Определены преимущества и значение системы подготовки младших специалистов перед традиционными среддеятельностнoй подход, компетентность, ключевые компетентности, инновационные образовательные технологии

Аctivity approach to the development of core competencies of the individual. Filed model of key competences. Indicated that higher professional education today requires an improvement of technology training and education, based on the use of innovative technologies that provide the development of special software, information and methodological support. The advantages and importance of training junior specialists to traditional means of teaching students. Stages of problem-based learning activities of research scientists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського