РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гурин В. 
Аспекти побудови концептуальних моделей спеціаліста водного господарства / В. Гурин, Ю. Євреєнко, В. Сівак // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто навчання як керування розвитком психічних процесів і властивостей особистості. З метою досягнення якісних змін у новій концепції навчального процесу наголошено на застосуванні кібернетики та теорії інформації для пояснення тих чи інших явищ у навчанні. Наведено схеми залежності рівня знань від рівня складності завдання з дисципліни та залежність рівня фундаментальності дисциплін від року навчання (курсу). Розглянуто рівні складності завдань (рівень фактів, діяльність за програмою, аналітико-синтетична та продуктивно-творча діяльність). Зроблено висновок, що для формування якісної освіти у ВНЗ необхідно орієнтуватись на процеси гуманізації навчання, цілісне формування особи, розвиток мислення, комунікації та взаємодії з навколишнім середовищем.

Рассмотрено обучение как управление развитием психических процессов и свойств личности. С целью достижения качественных изменений в новой концепции учебного процесса отмечено применение кибернетики и теории информации для объяснения тех или других явлений в учебном процессе. Приведены схемы зависимости уровня знаний от уровня сложности задания по дисциплинам и зависимость уровня фундаментальности дисциплин по годам обучения (курса). Рассмотрено уровни сложности заданий (уровень фактов, деятельность по программе, аналитико-синтетическая и производительно-творческая деятельность). Сделан вывод, что для формирования качественного образования в ВУЗ необходимо ориентироваться на процессы гуманизации образования, целостное формирование личности, развитие мышления, коммуникации и взаимодействия с окружающей средой.

Educating as management is considered by development of psychical processes and properties of personality. With the purpose of achievement of quality changes in new conception of educational process application of cybernetics and information theory ismarked for explanation of those or other phenomena in an educational process. Charts over of dependence of level of knowledge from the level of complication of task on disciplines and dependence of level of solidity of disciplines are brought on the years of educating (course). It is considered three levels of complication of tasks (level of facts, activity on the program, productively-creative activity). Drawn conclusion, that for forming of quality education in higher educational establishment it is necessary to be oriented on the processes of humanizing of studies, integral forming of personality, development of thinking, communications and co-operating with an environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського