РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419832<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пелех Ю. 
Моделювання структури формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності як об'єкту його рефлексії (на прикладі реалізації операційно-дієвого компонента структури аксіологічної моделі) / Ю. Пелех // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 44-47. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності на основі моделювання педагогічних явищ. На прикладі операційно-дієвого компоненту розкрито зміст базових елементів структури концептуальної моделі. Охарактеризовано моделі ціннісно-смислової сфери особистості сучасного студента педагогічного ВНЗ, розкрито алгоритм практичного впровадження одного з основних елементів структури ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. Перераховано компоненти педагогічних компетенцій, що формуються під час опанування ціннісно-виокремленого змісту навчальних дисциплін. Наведено структуру ціннісно-смислової готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Визначено системно-інтегративну сутність аксіології педагогічної освіти. Виокремлено компоненти авторської моделі ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності: ціннісно-мотиваційний, професійно-організаційний, емоційно-вольовий, операційно-дієвий та активізаційно-мобілізаційний.

Проанализированы основные составляющие процесса формирования ценностно-смысловой готовности будущего педагога к профессиональной деятельности на основе моделирования педагогических явлений. На примере операционно-действенного компонента раскрыто содержание базовых элементов структуры концептуальной модели. Охарактеризованы модели ценностно-смысловой сферы личности современного студента педагогического ВУЗ, раскрыт алгоритм практического внедрения одного из основных элементов структуры ценностно-смысловой готовности будущего педагога к профессиональной деятельности. Перечислены компоненты педагогических компетенций, которые формируются во время овладения ценностно-выделенным содержанием учебных дисциплин. Приведена структура ценностно-смысловой готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности. Определена системно-интегративная сущность аксиологии педагогического образования. Выделены компоненты авторской модели ценностно-смысловой готовности будущего педагога к профессиональной деятельности: ценностно-мотивационный, профессионально-организационный, эмоционально-волевой, операционно-действенный и активизационно-мобилизирующий.

The basic constituents of process of forming of valued-semantic readiness of future teacher are analyzed to professional activity on the basis of design of the pedagogical phenomena. On the example of operation-effective component maintenance of base elements of structure of conceptual model is exposed. The models of valued-semantic sphere of personality of modern student of pedagogical Institution of higher learning are described; the algorithm of practical introduction of one of basic elements of structure of valued-semantic readiness of future teacher is exposed to professional activity. The components of pedagogical competences that is formed during a capture by the valued-distinguished maintenance of educational disciplines are enumerated. A structure over of valued-semantic readiness of future teachers is brought to professional activity. System-integrative essence of axiology of pedagogical education is certain. The components of authorial model of valued-semantic readiness of future teacherare distinguished to professional activity: valued-motivational, professionally-organizational, emotionally-volitional, operation-effective and actively-mobilizing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського