РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419840<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пелех Л. 
Методологічні завдання вивчення польського досвіду аксіопедагогіки / Л. Пелех // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 76-79. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Окреслено та систематизовано методологічні завдання, що постають у процесі вивчення польського досвіду аксіологічної педагогіки. Здійснено спробу детермінувати зміст та специфіку аксіологічної традиції у польській педагогіці. Оглядовий аналіз польського досвіду аксіологічної педагогіки виявляє наявність оригінальних польських ціннісних теорій і їх значний зв'язок з педагогічною практикою. Зазначено, що польські теоретики та практики аксіологічної педагогіки ставлять перед собою значні педагогічні завдання щодо виховання та освіти особистості, а також змін цілого суспільства в дусі європейських цінностей.

Очерчены и систематизированы методологические задания, которые появляются в процессе изучения польского опыта аксиологической педагогики. Осуществлена попытка детерминировать содержание и специфику традиций аксиологии в польской педагогике. Обзорный анализ польского опыта педагогики аксиологии обнаруживает наличие оригинальных польских ценностных теорий и их значительную связь с педагогической практикой. Отмечено, что польские теоретики и практики педагогики аксиологии ставят перед собой значительные педагогические задания относительно воспитания и образования личности, а также изменений целого общества в духе европейских ценностей.

methodological tasks that appear in the process of study of Polish experience of pedagogies are outlined and systematized. An attempt to determine maintenance and specific of traditions of axiology in Polish pedagogic is carried out. The survey analysis of Polish experience of pedagogic of axiology finds out the presence of the original Polish valued theories and their considerable connection with pedagogical practice. It is marked that the Polish theorists and practices of pedagogic of axiology put before itself considerable pedagogical tasks in relation to education and formation of personality, and also changes of whole society in a spirit the European values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.02 + Ч34(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського