РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419862<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Віднічук М. 
Основні характеристики освітніх послуг закладу післядипломної освіти у контексті освітнього маркетингу / М. Віднічук, О. Ладюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 168-170. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено одне з головних понять освітнього маркетингу - освітні послуги. Обгрунтовано необхідність створення у закладі післядипломної освіти маркетингової служби для підтримання його іміджу та підвищення конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Проаналізовано особливості ринку послуг у галузі вищої освіти, які важливі для правильного застосування принципів маркетингу на практиці. Перераховано функції закладів післядипломної освіти - формування пропозицій, виробництво, розподіл та комунікації освітніх послуг на ринку. Зроблено висновок, що для належного виконання своїх функцій навчальному закладу потрібно мати у своїй організаційній структурі маркетингову службу як відокремлений підрозділ, що сприятиме зростанню іміджу закладу. Підкреслено, що надання освітніх послуг має починатися з вивчення ринку освітніх послуг, аналізу попиту потенційних споживачів, а також супроводжуватися виробленням і постійним коригуванням програми маркетингових заходів.

Отражено одно из главных понятий образовательного маркетинга - понятие образовательных услуг. Обоснована необходимость создания в заведении последипломного образования маркетинговой службы для поддержания его имиджа и повышения конкурентоспособности на рынке образовательных услуг. Проанализированы особенности рынка услуг в отрасли высшего образования, которые важны для правильного применения принципов маркетинга на практике. Перечислены функции заведений последипломного образования - формирование предложений, производство, распределение и коммуникация образовательных услуг на рынке. Сделан вывод о том, что для надлежащего выполнения своих функций учебному заведению нужно иметь в своей организационной структуре маркетинговую службу как отделенное подразделение, которое будет способствовать росту имиджа заведения. Подчеркнуто, что предоставление образовательных услуг должно начинаться с изучения рынка образовательных услуг, анализа спроса потенциальных потребителей, а также сопровождаться отработкой и постоянной корректировкой программы маркетинговых мероприятий.

One of main concepts of the educational marketing is reflected is a concept of educational services. The necessity of creation is reasonable for establishment of post-diploma formation of marketing service for maintenance of his image and increase of competitiveness at the market of educational services. The features of market of services are analyzed in industries of higher education that is important for correct application of marketing principles in practice. The functions of establishments of post-diploma education - forming of suggestions, production, distribution and communication of educational services at the market are enumerated. Drawn conclusion that for the proper implementation of the functions educational establishment needs to have inthe organizational structure marketing service as separated subdivision that will assist the height of image of establishment. Underline, that the grant of educational services must be begun with the study of market of educational services, analysis of demand of potential consumers, and also accompanied by working off and permanent adjustment of the program of marketing measures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського