РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419865<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаров С. 
Маркетингові дослідження ринку вищої освіти в Україні / С. Гончаров, О. Бордюженко, Н. Бордюженко // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 180-187. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто стан, проблеми та перспективи ринку вищої освіти України. Наведено основні напрями маркетингових досліджень ринку освітніх послуг. Охарактеризовано ринок освітніх послуг в Україні, що користується високим рівнем попиту як серед українських, а також іноземних абітурієнтів. Представлено структуру та розгалуженість мережі ВНЗ України на початок 2010 - 2011 навчального року. Проаналізовано рейтинги регіонів України за індексами потенціалу вищої освіти, доступу до вищої освіти, науково-педагогічного потенціалу та інтегральним індексом стану вищої освіти в Україні. Наведено матрицю для оцінки маркетингової ситуації та привабливості регіональних ринків освітніх послуг та алгоритм формування маркетингової структури ВНЗ.

Рассмотрено состояние, проблемы и перспективы рынка высшего образования Украины. Приведены основные направления маркетинговых исследований рынка образовательных услуг. Охарактеризован рынок образовательных услуг в Украине, которая пользуется высоким уровнем спроса как среди украинских, а также иностранных абитуриентов. Представлена структура и разветвленность сети ВУЗ Украины на начало 2010 - 2011 учебного года. Проанализированы рейтинги регионов Украины по индексам потенциала высшего образования, доступа к высшему образованию, научно-педагогического потенциала, интегральным индексом состояния высшего образования в Украине. Приведена матрица для оценки маркетинговой ситуации и привлекательности региональных рынков образовательных услуг и алгоритм формирования маркетинговой структуры ВУЗ.

The state, problems and prospects of market of higher education of Ukraine, is considered. Basic directions over of marketing researches of market of educational services are brought. The market of educational services is described in Ukraine that uses the high value of service as among the Ukrainian, and also foreign university entrants. A structure and ramified of network of institutions of higher learning of Ukraine are presented on beginning of 2010 - 2011 school. Rating of regions of Ukraine is analyzed on the indexes of potential of higher education, access to higher education, scientifically-pedagogical potential, by the integral index of the state of higher education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського