РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419873<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сверида Б. 
Маркетинговий підхід до вирішення освітянських проблем / Б. Сверида, В. Бандура // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 216-218. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто маркетингові підходи до вирішення проблемних питань в освітянській діяльності. Дотримання певних вимог до підвищення якісної підготовки фахівців дозволить підвищити конкурентоспроможність випускників ВНЗ на ринку освітніх послуг. Акцентовано увагу на розвитку інноваційних процесів у сфері вищої школи, що є результатом наукових пошуків та накопиченого досвіду професорсько-викладацького складу навчальних закладів. Надано рекомендації щодо використання викладачами у своїй педагогічній діяльності всього циклу менеджменту. Зроблено висновок, що маркетинг є рушійним компонентом ринку сучасних освітніх послуг.

Рассмотрены маркетинговые подходы к решению проблемных вопросов в образовательной деятельности. Соблюдение определенных требований к повышению качественной подготовки специалистов позволит повысить конкурентоспособность выпускников ВУЗ на рынке образовательных услуг. Акцентировано внимание на развитии инновационных процессов в сфере высшей школы, которая является результатом научных поисков и накопленного опыта профессорско-преподавательского состава учебных заведений. Предоставлены рекомендации относительно использования преподавателями в своей педагогической деятельности всего цикла менеджмента. Сделан вывод, что маркетинг является движущим компонентом рынка современных образовательных услуг.

the marketing going is considered near the decision of problem questions in educational activity. The observance of certain requirements to the increase of quality preparation of specialists will allow promoting the competitiveness of graduating students of institution of higher learning at the market of educational services. Attention is accented on development of innovative processes in the field of higher school that is the result of scientific searches and accumulated experience of faculty advisors of educational establishments. Recommendations are given in relation to the use by teachers in the pedagogical activity of all cycle of management. Drawn conclusion, that marketing is the motive component of market of modern educational services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського