Коробович Л. Маркетингово-моніторингові дослідження в організації навчального процесу у вищому навчальному закладі / Л. Коробович // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 257-259. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито поняття "маркетинговий аналіз", "маркетингова діяльність". Описано напрями діяльності маркетингової служби ВНЗ, подано характеристику програми маркетингових досліджень у ВНЗ. Раскрыто понятие "маркетинговый анализ", "маркетинговая деятельность". Описаны направления деятельности маркетинговой службы ВУЗ, подана характеристика программы маркетинговых исследований в ВУЗ. Concept "Marketing analysis", "marketing activity", is exposed. Directions of activity of marketing service of institution of higher learning are described; description of the program of marketing researches is given in institution of higher learning Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|