РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419903<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Юрчук Л. 
Механізми активізації громадської діяльності освітян / Л. Юрчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз стану вивчення проблеми соціальної пасивності освітян, проявом якої є низька громадська діяльність. Розглянуто джерела соціальної мотивації освітян. Описано стан самоорганізації регіонального педагогічного середовища, зокрема мотиви громадської активності педагогів Вінниччини. Експериментально досліджено соціальну активність освітян, рівень участі яких у політичних структурах зменшується, а в громадських, волонтерських - зростає. На основі дослідження мотивації участі учителів у громадських організаціях виокремлено мотиви волонтерської діяльності, що типові і для освітян: наявність альтруїстичних цінностей, прагнення досягти нового досвіду, мати певні переваги в майбутньому, прагнення вирішити власні проблеми тощо. Констатовано актуалізацію соціальної активності освітян як потенційно значимого ресурсу у формуванні сучасної регіональної системи освіти, адже визначальним чинником їх соціальної активності є тип культури.

Сделан теоретический анализ изучения проблемы социальной пассивности учителей, проявлением которой является низкая общественная деятельность. Рассмотрены источники социальной мотивации педагогов. Описано состояние самоорганизации региональной педагогической среды, в частности мотивы общественной активности педагогов Винницкой области. Экспериментально исследована социальная активность педагогов, уровень участия которых в политических структурах уменьшается, а в общественных, волонтерских - растет. На основе исследования мотивации их участия в общественных организациях выделены мотивы волонтерской деятельности, типичные для педагогов: наличие альтруистических ценностей, стремление достичь нового опыта, иметь определенные преимущества в будущем, стремление решить собственные проблемы и прочее. Резюмирована актуализация социальной активности педагогов как потенциально значимого ресурса в формировании современной региональной системы образования, ведь определяющим фактором их социальной активности является тип культуры.

The article is devoted to the theoretical analysis of the state of study problem of social passivity of educators, a display of which is public activity. The sources of social motivation of teachers are examined, to the state of self-organization of regional pedagogical environment is described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.61

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського