Безкоровайна О. Соціальна компетентність старшокласника в контексті особистісно-зорієнтованого підходу / О. Безкоровайна // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 49-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано теоретичні основи змісту поняття "соціальна компетентність" та уточнено його змістове наповнення, підгрунтям якого є система понять: знати - досягти - вміти - відповідати. Уточнено смислову компоненту понять "компетентність" та "компетенція". Визначено можливості застосування авторської технології виховання культури особистісного самоствердження раннього юнацького віку, заснованої на таких положеннях: домінанта самоствердження, організація зовнішньої частини педагогічного процесу, розвиток здібностей особистості. Охарактеризовано основні складові цієї технології: особистісно-зорієнтований підхід, співпраця, створення ситуації успіху, контроль і оцінка діяльності. Доведено ефективність розробленої технології в аспекті всебічного розвитку інтелектуальних, морально-вольових, творчих здібностей старшокласників. Обоснованы теоретические основы содержания понятия "социальная компетентность" и уточнено его смысловое наполнение, основой которого является система понятий: знать - достичь - уметь - отвечать. Уточнено содержание понятий "компетентность" и "компетенция". Определены возможности применения авторской технологии воспитания культуры личностного самоутверждения раннего юношеского возраста, основу которой составляют следующие положения: доминанта самоутверждения, организация внешней части педагогического процесса, развитие способностей личности. Охарактеризованы основные составляющие данной технологии: личностно-ориентированный подход, сотрудничество, создание ситуации успеха, контроль и оценка деятельности. Доказана эффективность разработанной технологии в аспекте всестороннего развития интеллектуальных, морально-волевых, творческих способностей старшеклассников. The article describes the concept "social competence" in the context of the problem of personal development of a senior pupil; the possibility of approval the author's technology of up-bringing the culture of personal self-affirmation the pupils in the early youth age in the conditions of social and valuable activity is defined and explained. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|