РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419907<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іващенко О. 
Критерії сформованості професійно-педагогічної та психолого-педагогічної компетентності випускника ВНЗ / О. Іващенко // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми формування професійно-педагогічної та психолого-педагогічної компетентності випускника ВНЗ. На основі аналізу вітчизняної наукової літератури систематизовано критерії сформованості професійно-педагогічної компетентності спеціаліста, визначено професійний та особистісний блоки; рівні психолого-педагогічної компетентності: когнітивний, емоційний, діяльнісний. Констатовано неоднозначність трактування вченими структури психолого-педагогічної компетентності та змістового наповнення професійно-педагогічної компетентності у контексті як професійного, так і особистісного розвитку. З'ясовано, що спільність структурних елементів психолого-педагогічної та професійно-педагогічної компетентностей є основною причиною невизначеності їх дефініцій та асимілятивності їх змістового наповнення.

Проанализированы теоретические аспекты проблемы формирования профессионально-педагогической и психолого-педагогической компетентности выпускника ВУЗ. На основе анализа отечественной научной литературы систематизированы критерии сформированности профессионально-педагогической компетентности специалиста, выделены профессиональный и личностный блоки; конкретизированы уровни психолого-педагогической компетентности: когнитивный, эмоциональный, деятельностный. Констатирована неоднозначность трактовки учеными структуры психолого-педагогической компетентности и содержательного наполнения профессионально-педагогической компетентности в контексте как профессионального, так и личностного развития. Выяснено, что общность структурных элементов психолого-педагогической и профессионально-педагогической компетентностей является основной причиной неопределенности их дефиниций и ассимилятивности их содержательного наполнения.

Scientific literatures on the problem of forming psychological and pedagogical competence of graduates are analyzed in the article. Criteria of psychological and pedagogical competence of specialists are systematized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського