РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419931<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Плиска Ю. 
Участь у культурі студентів - майбутніх педагогів як важливий фактор їх професійної підготовки (на прикладі Польщі) / Ю. Плиска // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 149-153. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто питання формування основних учительських компетенцій під час навчання у ВНЗ у контексті участі в культурі студентів педагогічних ВНЗ як важливої частини їх професіоналізації. Сформульовано тезу, що культурна освіта та виховання, які реалізуються через культурну активність студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ є одним з найбільш ефективних складників підготовки студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ до педагогічної діяльності. Уточнено змістове наповнення категорій "культурна освіта", "культурна активність" та "участь у культурі". Доцільною, на думку автора, є розробка моделі навчання студентів та післядипломного підвищення кваліфікації практиків-учителів, в якій враховано положення емпіричної, раціональної, оптимізаційної, культурної концепцій. Проаналізовано результати емпіричного дослідження культурної діяльності студентів, відзначено залежність рівня участі анкетованих студентів від складності розумових зусиль та форм культурних контактів.

Рассмотрены вопросы формирования основных учительских компетенций во время обучения в ВУЗ в контексте участия в культуре студентов, как важной части их профессионализации. Сформулирован тезис о том, что культурное образование и воспитание, реализующиеся через культурную активность студентов педагогических специальностей является одной из наиболее эффективных составляющих подготовки будущих педагогов к педагогической деятельности. Уточнено содержательное наполнение категорий "культурное образование", "культурная активность" и "участие в культуре". Целесообразной, по мнению автора, является разработка модели обучения студентов и последипломного повышения квалификации практиков-учителей, в которой учтены положения эмпирической, рациональной, оптимизационной, культурной концепций. Проанализированы результаты эмпирического исследования культурной деятельности студентов. Отмечена зависимость уровня участия анкетируемых студентов от сложности умственных усилий и форм культурных контактов.

The issue of the main teacher's competences formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського