Марчук С. Ідеї здорового способу життя школярів у науковій спадщині Костянтина Ушинського / С. Марчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 159-162. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Наведено компаративну характеристику визначень категорії "здоровий спосіб життя". Проаналізовано ідеї здорового способу життя школярів у психолого-педагогічній спадщині Костянтина Ушинського, а саме: активна рухова діяльність, загартування учнів; гігієна праці та відпочинку школярів; оптимальний психологічно-емоційний стан; запобігання втомі та перевтомі учнів; нормальний сон, раціональне харчування учнів; виховання у школярів волі, оптимізму, цілеспрямованості. Обгрунтовано компоненти здорового способу життя школярів, відзначено актуальність розробки видатним педагогом базових категорій валеологічної науки. Визначено психолого-педагогічні умови формування здорової психіки школяра та окреслено перспективи подальших розвідок щодо вивчення психолого-педагогічних умов фізичного виховання дітей. Приведена компаративная характеристика определений категории "здоровый образ жизни". Проанализированы идеи здорового образа жизни школьников в психолого-педагогическом наследии Константина Ушинского, а именно: активная двигательная деятельность, закаливание учащихся; гигиена труда и отдыха школьников; оптимальное психологически-эмоциональное состояние, предупреждение утомления и переутомления учащихся; нормальный сон, рациональное питание учащихся; воспитание у школьников свободы, оптимизма, целеустремленности. Обоснованы компоненты здорового образа жизни школьников, отмечена актуальность разработки выдающимся педагогом базовых категорий валеологической науки. Определены психолого-педагогические условия формирования здоровой психики школьника и намечены перспективы дальнейших исследований по изучению психолого-педагогических условий физического воспитания детей. In the article the ideas of the healthy way of life of schoolchildren are considered in psychological-pedagogical conception of K. Ushinskiy. The views of the famous pedagogue on the dynamic motional activity, the hygiene of the lab our and the pare-tome of the school-children are reflected. The conditions of the bringing-up emotional culture will formation, optimism purposefulness, which are necessary for strengthening the school-children health, are defined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273 + Ч421.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|