РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419954<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ручинська Н. 
Готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання / Н. Ручинська // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 50-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано визначення у психолого-педагогічній літературі поняття готовності. Уточнено поняття "готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання". Визначено компоненти та педагогічні умови формування готовності викладачів, показники сформованості готовності. Виокремлено три підходи до визначення структурних складових готовності. Зазначено, що підготовлений до використання технологій дистанційного навчання викладач закладу післядипломної педагогічної освіти збагачує освітньо-методичне середовище шляхом доцільної інтеграції очної та віртуальної комунікації педагогічних працівників.

Проанализировано определение в психолого-педагогической литературе понятия готовности. Уточнено понятие "готовность преподавателей заведений последипломного педагогического образования к использованию технологий дистанционного обучения". Определены компоненты и педагогические условия формирования готовности преподавателей, показатели сформированности готовности. Выделены три подхода к определению структурных составляющих готовности. Указано, что подготовленный к использованию технологий дистанционного обучения преподаватель учреждения последипломного педагогического образования обогащает образовательно-методическую среду путем целесообразной интеграции очной и виртуальной коммуникации педагогических работников.

Аnalyzed the definitions of psychological and pedagogical literature, the concept of readiness. The notion of "the willingness of teachers of postgraduate teacher education institutions to the use of distance learning technologies." The components andpedagogical conditions of formation of readiness of teachers, indicators of formation of readiness. Identified three approaches to defining the structural components of readiness. Indicated that being prepared for the use of remote learning institution of postgraduate teacher education enriches the educational and methodical environment through appropriate integration of full-time and virtual communication teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського