РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419982<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савчин Л. 
Хореографічне мистецтво - складова художньо-естетичного досвіду особистості / Л. Савчин // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 174-177. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто компоненти складової художньо-естетичного досвіду особистості. Актуалізовано модель фахівців - педагога-хореографа та балетмейстера - на тлі цілеспрямувань та функціональної діяльності. Виокремлено набуття естетичного досвіду як специфічної програми соціальної поведінки особистості. Визначено функції універсальності хореографічного мистецтва, які впливають на формування високої організації особистості в суспільстві, інтегрують досягнення культури в основу діяльності людини. Зазначено, що хореографічне мистецтво є не лише предметом зацікавлення широкої глядацької аудиторії, а й спеціальністю в навчальних закладах освіти, певною формою занять в установах культури і мистецтва, що спонукає до його динамічного пропагування в соціумі.

Рассмотрены компоненты составляющей художественно-эстетического опыта личности. Актуализирована модель специалистов - педагога-хореографа и балетмейстера - на фоне функциональной деятельности. Выделено приобретение эстетического опыта как специфической программы социального поведения личности. Определены функции универсальности хореографического искусства, которые влияют на формирование высокой организации личности в обществе, интегрируя достижения культуры в основу деятельности человека. Указано, что хореографическое искусство является не только предметом интереса широкой зрительской аудитории, но и специальности в учебных заведениях, определенной формой занятий в учреждениях культуры и искусства, побуждает к его динамического пропаганды в социуме.

Сomponents are considered part of the artistic and aesthetic experience of the individual. Updated model experts - teacher-choreographer and ballet master - against functional activities. Marked the entry of the aesthetic experience as a specific program of social behavior. The functions of the universality of choreographic art that influence the formation of highly organized individual in society, integrating the cultural achievements of the basis of human activity. Stated that the choreographic artis not only a subject of interest to a wide audience, but also a degree in educational institutions, some form of training in cultural institutions and the arts and stimulates its dynamic propagation in the society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р + Ю812.453.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського