РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419983<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сердюк Т. 
Принципи хореографічної освіти в професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Т. Сердюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 205-210. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано значення принципів хореографічної освіти в професійній підготовці майбутнього вчителя хореографії. Звернено особливу увагу на комплексне використання їх у навчальному процесі. Виокремлено принципи хореографічної освіти в професійній підготовці майбутніх вчителів хореографії, а саме - поєднання традицій і новаторства, системності та послідовності навчання, індивідуалізації та диференціації, наочності, поєднання вербальних і невербальних факторів впливу, руху від простого до складного, багаторазового повторення та варіативності, міцності знань і умінь, міжпредметних зв'язків.

Обосновано значение принципов хореографического образования в профессиональной подготовке будущего учителя хореографии. Обращено особое внимание на комплексное использование их в учебном процессе. Выделены принципы хореографического образования в профессиональной подготовке будущих учителей хореографии, а именно - сочетание традиций и новаторства, системности и последовательности обучения, индивидуализации и дифференциации, наглядности, сочетание вербальных и невербальных факторов влияния, движения от простого к сложному, многократного повторения и вариативности, прочности знаний и умений, межпредметных связей.

Substantiated the principles of ballet education in the training of future teachers choreography. Highlighted the complex use of them in the learning process. Focuses on the principle of choreographic education in training future teachers choreographyand the combination of tradition and innovation, systematic and consistent training, customization and differentiation, visibility, a combination of verbal and non-verbal factors impact, moving from the simple to the complex, multiple repetition and variation, strength, knowledge and skills, interdisciplinary connections.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р(4УКР)31-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського