РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420017<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кишакевич Ю. 
Деякі проблеми впровадження компетентнісного підходу до підготовки вчителя математики / Ю. Кишакевич // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 136-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено три виміри математичної компетентності як основи компетентнісних завдань логіко-математичної секції тесту загальної навчальної компетентності в проекті Концепції ТЗНК випускників загальноосвітніх навчальних закладів: математична обізнаність, математична компетентність, математична потужність. Відзначено актуальність розробки оцінювання компетентностей. Обгрунтовано вплив запровадження ТЗНК на реалізацію компетентнісного підходу як у шкільній, так і у вищій педагогічній освіті. На думку автора, необхідно розробити комплекс концептуальних положень щодо змісту, форм і методів професійної підготовки вчителя математики, готового здійснювати компетентнісний підхід до навчання учнів.

Освещены три измерения математической компетентности как основы компетентностного решения задач логико-математической секции теста общей учебной компетентности в проекте Концепции ТОУК выпускников общеобразовательных учебных заведений: математическая осведомленность, математическая компетентность, математическая мощность. Отмечена актуальность разработки оценки компетенций. Обосновано влияние введения ТОУК на реализацию компетентностного подхода как в школьном, так и в высшем педагогическом образовании. По мнению автора, необходимо разработать комплекс концептуальных положений относительно содержания, форм и методов профессиональной подготовки учителя математики, готового осуществлять компетентностный подход к обучению учащихся.

The impact of introduction of the general academic competence test for secondary school graduates on the implementation of competence approach in the secondary and higher pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського