РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420049<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бухальська С. 
Інтерактивні технології навчання дорослих з метою розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу / С. Бухальська // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 267-270. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі досвіду "Школи педагогічного зростання викладачів-початківців" Рівненського базового медичного коледжу актуалізовано доцільність розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу. Досліджено структурні компоненти педагогічної компетентності викладача медичного коледжу, зокрема: світоглядний, ціннісно-мотиваційний, когнітивно-процесуальний, оцінно-рефлексивний, творчий, ефективність формування яких залежить від методичної роботи, спрямованої на поглиблення знань з педагогічної теорії та практичної підготовки з фахової дисципліни, вивчення діалектики та принципів розвитку зарубіжної та української професійної школи, знання методики викладання споріднених дисциплін, застосування положень загальної дидактики, опрацювання державно-нормативних документів щодо організації навчально-виховної роботи. Підкреслено, що ефективність застосування інтерактивних технологій зумовлена особливостями психологічних та соціальних характеристик "викладачів-учнів".

На основе опыта "Школы педагогического роста начинающих преподавателей" Ровенского базового медицинского колледжа отмечена целесообразность развития педагогической компетентности преподавателей в системе методической работы медицинского колледжа. Исследованы структурные компоненты педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа, в частности: мировоззренческий, ценностно-мотивационный, когнитивно-процессуальный, оценочно-рефлексивный, творческий, эффективность формирования которых зависит от методической работы, направленной на углубление знаний педагогической теории и практической подготовки, изучение диалектики и принципов развития зарубежной и украинской профессиональной школы, знание методики преподавания родственных дисциплин, применение положений общей дидактики, изучение государственно-нормативных документов по организации учебно-воспитательной работы. Подчеркнуто, что эффективность применения интерактивных технологий обусловлена особенностями психологических и социальных характеристик "преподавателей-учеников".

In the article the urgency and expediency of the development of the pedagogical competence of the teachers of medical colleges in the terms: Дpedagogical competence", "interactive technologies", "interactive training of adults", were defined, which provides the professional and pedagogical lecturers qualification rise of the medical college.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського