Бухальська С. Інтерактивні технології навчання дорослих з метою розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу / С. Бухальська // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 267-270. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На основі досвіду "Школи педагогічного зростання викладачів-початківців" Рівненського базового медичного коледжу актуалізовано доцільність розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу. Досліджено структурні компоненти педагогічної компетентності викладача медичного коледжу, зокрема: світоглядний, ціннісно-мотиваційний, когнітивно-процесуальний, оцінно-рефлексивний, творчий, ефективність формування яких залежить від методичної роботи, спрямованої на поглиблення знань з педагогічної теорії та практичної підготовки з фахової дисципліни, вивчення діалектики та принципів розвитку зарубіжної та української професійної школи, знання методики викладання споріднених дисциплін, застосування положень загальної дидактики, опрацювання державно-нормативних документів щодо організації навчально-виховної роботи. Підкреслено, що ефективність застосування інтерактивних технологій зумовлена особливостями психологічних та соціальних характеристик "викладачів-учнів". На основе опыта "Школы педагогического роста начинающих преподавателей" Ровенского базового медицинского колледжа отмечена целесообразность развития педагогической компетентности преподавателей в системе методической работы медицинского колледжа. Исследованы структурные компоненты педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа, в частности: мировоззренческий, ценностно-мотивационный, когнитивно-процессуальный, оценочно-рефлексивный, творческий, эффективность формирования которых зависит от методической работы, направленной на углубление знаний педагогической теории и практической подготовки, изучение диалектики и принципов развития зарубежной и украинской профессиональной школы, знание методики преподавания родственных дисциплин, применение положений общей дидактики, изучение государственно-нормативных документов по организации учебно-воспитательной работы. Подчеркнуто, что эффективность применения интерактивных технологий обусловлена особенностями психологических и социальных характеристик "преподавателей-учеников". In the article the urgency and expediency of the development of the pedagogical competence of the teachers of medical colleges in the terms: Дpedagogical competence", "interactive technologies", "interactive training of adults", were defined, which provides the professional and pedagogical lecturers qualification rise of the medical college. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|