РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420082<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Груба Т. 
Реалізація функціонально-комунікативного підходу у процесі формування мовної особистості / Т. Груба, Г. Лещенко // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 57-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми реалізації функціонально-комунікативного підходу у процесі формування мовної особистості під час викладання рідної мови в навчальних закладах різних типів. З'ясовано основні характерологічні особливості функціонально-комунікативного підходу, його місце серед інших сучасних напрямів реформування мовної освіти в Україні, його пріоритет у формуванні мовної особистості. Визначено засоби, методи та технології, мету реалізації, принципи комунікативного та функціонального підходу. Підкреслено, що мовна особистість розвивається у процесі спілкування, яке вимагає не тільки знань мови, функціонального навантаження мовних одиниць різних рівнів, а й умінь доречного й функціонально-доцільного їх використання.

Рассмотрены проблемы реализации функционально-коммуникативного подхода в процессе формирования языковой личности во время преподавания родного языка в учебных заведениях различных типов. Выяснены основные характерологические особенности функционально-коммуникативного подхода, его место среди прочих современных направлений реформирования языкового образования в Украине, его приоритет в формировании языковой личности. Определены средства, методы и технологии, цель реализации, принципы коммуникативного и функционального подхода. Подчеркнуто, что языковая личность развивается в процессе общения, которое требует не только знания языка, функциональной нагрузки языковых единиц разных уровней, а и умений своевременного и функционально-целесообразного их использования.

The problems of implementation of the functional-communicative approach in the process of linguistic identity in teaching their native language in schools of various types. Clarified the basic personality traits of functional communicative approach, his place among the modern trends of language education reform in Ukraine, its priority in the formation of linguistic identity. Identify the means, methods and techniques, the purpose of implementing the principles of the communicative and functional approach. Stressed that personality develops language in the communication process, which requires not only knowledge of the language, the functional load of language units of different levels and abilities, and timely and functional appropriateness of their use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського