Олійник А. І. Болонські домовленості як правове й організаційне підгрунтя інноваційного розвитку освіти / А. І. Олійник // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 14-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Простежено розвиток процесу об'єднання освітніх систем Європи. Наведено основні завдання (1971 р.), спрямовані на формування спільного освітнього простору. Звернено увагу на те, що об'єднання освіти - один зі способів Європи утримувати конкурентні позиції на світовому ринку. Розкрито заходи, які свідчать про те, що США першими почали розглядати освіту як інструмент радикальних інновацій і створення конкурентних переваг: значне зростання обсягів вищої освіти, які наближаються до обсягів освіти середньої; висока інституційна ініціатива тощо. Акцентовано увагу на американській системі оцінювання знань, яку було адаптовано європейцями як єдину систему залікових одиниць (ЕСТS). Розкрито її ідею та призначення , зокрема, забезпечення мобільності студентів, викладачів та фахівців. Проаналізовано найважливіші правові документи 1976 - 2001 рр., які конкретизують завдання вищої освіти і закріплюють спільні освітні цінності. Досліджено інноваційні зміни в Україні, ініційовані болонськими домовленостями. Визначено, що інтеграція науки і вищої освіти в стратегічному плані є важливим фактором розвитку науково-освітньої сфери і всього суспільства. Підтримано пропозицію Л.Федулової щодо розробки в Україні Державної цільової програми "Інтеграція науки і вищої освіти". Визначено шість напрямів програми, реалізація яких забезпечить розвиток нового інноваційного циклу вітчизняної освіти й економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч484(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|