Скубашевська О. Дискурс як технологія навчання учнівської та студентської молоді / О. Скубашевська // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність інноваційного навчання, що реалізуєтся у контексті сьогодення, орієнтуючись на майбутнє. Визначено сутність поняття педагогічного дискурсу - багатопланового процесу встановлення і розитку контактів між людьми, необхідних для спільної діяльності. Розкрито роль дискурсу в інноваційному розвитку освіти. Наведено класифікацію педагогічних технологій за системними й інструментально значущими ознаками. Обоснована актуальность инновационного обучения, которое реализуется в контексте настоящего, ориентируясь на будущее. Определена сущность понятия педагогического дискурса - многопланового процесса становления и развития контактов между людьми, необходимых для совместной деятельности. Раскрыта роль дискурса в инновационном развитии образования. Разработана классификация педагогических технологий по системным и инструментально значимым признакам. The role pedagogical discourse in the development of innovation education is analyzed in the article. Author states that pedagogical discourse is a complicated, multiproged process that includes information exchange, development of common interaction strategy, perception and understanding of other person. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|