Жадько В. Журналістика як активний засіб формування історичної пам'яті й духовності особистості вчителя / В. Жадько // Вища освіта України. - 2006. - № 2. - С. 73-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Наголошено, що тріада "історична пам'ять - духовність - особистість" - багатоаспектна соціально-філософська і культурологічна основа для журналіста. Показано роль світоглядної культури та місце соціального середовища в становленні особистості вчителя. Акцентовано на взаємозв'язку процесу формування національно-освітньої системи і журналістики. Проаналізовано внесок М.П. Драгоманова в постановку питань ролі публіцистики у формуванні вчителя та підготовки журналістів - знавців освіти, національної культури й історії. Розглянуто поняття "духовна культура". Вказано на виокремлення особливої сфери духовної творчості, зокрема освітянської діяльності вчителя; на оформлення духовно-практичного освоєння реальності в науках, в тому числі в журналістиці. Відображено суть, функції, призначення передавання духовної культури, проблему відбору інформації, що передається. Конкретизовано культурно-освітні функції журналістики. Звернено увагу на актуальність досліджень з питань підручникотворення та важливість підготовки фахівців для видання навчальної літератури. Доведено необхідність підготовки журналістських кадрів у галузі освітянських проблем. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ч62 + Ч62в2:Ч30
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|