Чабала О. Зміна освітніх імперативів на сучасному етапі розвитку системи відносин людини та природи / О. Чабала // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 38-44. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Наголошено на освітній, аксіологічній, етичній, моральній та естетичній функціях екології. Підкреслено роль освіти як ключового елементу формування екологічного світогляду. Обгрунтовано значення екологічного світогляду. Представлено екологічний світогляд у формі трьох складових розуміння відносин між суспільством та природою. Розглянуто ключові причини діяльності в екологічній сфері у традиційному, постіндустріальному та інформаційному суспільствах. Акцентовано увагу на ноосферному шляху розвитку людства як порятунку його від екологічної катастрофи. Висвітлено три стратегії, що реалізуються одночасно і є елементами складної системи за взаємодії людини-господаря з навколишнім середовищем. Визначено мету, актуальність екологічної освіти, зокрема у зв'язку з процесом глобалізації. Конкретизовано провідні критерії формування глибокої екологічної свідомості та екологічної культури: знання загальних закономірностей взаємоіснування та розвитку довкілля і суспільства, визначення соціальної зумовленості взаємовідносин людини і природи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.27 + Ю6*63 + Б1в051
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|