Вікторов В. Основні критерії та показники якості освіти / В. Вікторов // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Розглянуто проблему моніторингу якості освіти. Розкрито зміст понять якість та якість освіти, визначено складові, які характеризують якість освіти. Проаналізовано розділ Національної доктрини розвитку освіти щодо якості освіти, охарактеризовано дві групи міжнародних документів щодо рівного доступу до якості освіти. Здійснено огляд різних джерел з визначення понять "моніторинг", "моніторинг якості освіти", "освітній моніторинг", "педагогічний моніторинг", "кваліметрія", "діагностика ефективності навчального процесу", "освітня (дидактична) діагностика". Висвітлено призначення та головне завдання моніторингу якості освіти, виділено центральну проблему її оцінювання - визначення критеріїв та показників якості освіти. Названо традиційні показники оцінювання якості освіти у вищій і середній школі України. Аргументовано необхідність використання громадської оцінки з боку громадських об'єднань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|