Невмержицький О. Педагогічні технології - зваби і загрози / О. Невмержицький // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.
Зазначено важливе місце "технологізації" навчально-виховного процесу у вирішенні складних завдань освіти з кінця ХХ ст. Досліджено причини появи і використання поняття "освітні технології". Розкрито характерні ознаки освітніх (педагогічних технологій) доведено наявність частини цих ознак в традиційних підходах до навчального процесу. Пояснено необхідність застосування поняття "технології" до діяльності системи освіти. Акцентовано увагу на освітній доповіді ЮНЕСКО (1998 р.), яка розглядає комп'ютерну техніку як істотний засіб розвитку освіти. Розкрито параметри використання властивостей комп'ютера в навчальному процесі. Наголошено на певній полярності понять "технологізації" навчально-виховного процесу і гуманізації освіти. Проаналізовано негативні наслідки спроб гранично-технологізувати й інформатизувати навчальний процес у середній і вищій школі.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"