Прокопенко Л. Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах / Л. Прокопенко, О. Біда // Вища освіта України. - 2006. - № 2. - С. 78-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Висвітлено рівні неперервної післядипломної освіти педагогічних працівників. Визначено три етапи розкриття спільної діяльності цих рівнів. Простежено становлення концепції педагогічного діагностування. Доведено переваги проведення педагогічного діагностування на суб'єктно-об'єктних засадах. Розкрито його суть. Наголошено на умовах, необхідних для організації методичної роботи на діагностико-прогностичних засадах. Головну увагу акцентовано на змісті підготовчого, робочого та завершального етапів проведення діагностичної роботи. Вичленено форми і методи підвищення кваліфікації: інформаційні, ілюстративно-показові, практичні. Наведено положення, які обумовлюють введення в методичну післядипломну освіту діагностико-прогностичних засад. Вміщено карту-план: проблеми, які потребують розв'язання; форми методичної роботи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.207 + Ч489.511.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|