Корець М. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплин у фаховій підготовці вчителів технологій / М. Корець // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 49-53 . - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто взаємо'звязок фундаментальної і професійної спрямованості природничо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галузі "Технології". Окреслено цикл фундаментальних дисциплін, з яких має брати початок професійна підготовка вчителів технологій, визначено в чому полягає фундаментальність дисциплін. Констатовано, що зміни змісту техніко-технологічної підготовки вчителів позначилися на формуванні змісту фундаментальних дисциплін. Представлено принципи відбору змісту математичних дисциплін, які є підставою створення системи вимог до навчального матеріалу: обсяг, структура, логічне упорядкування, методична значущість. Дослідженнями встановлено зростання ефективності технічної підготовки вчителів при покладанні нафундаментальні дисципліни функцій: прикладного використання змісту курсів цих дисциплін для розв'язання конкретних технічних задач та задач з практики вчителів технологій. Зазначено, що проблема викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі включає два основних положення: формування професійної культури викладача і науковця, створення сучасних навчальних програм. Наголошено, що фундаментальність дисципліни полягає не в обсязі, а у відборі навчального матеріалу, достатнього для послідовного опанування її положеннями як наукової системи. У навчальні програми з фізики та математики було внесено відповідні корективи, було усунено дублювання деяких питань під час вивчення електротехніки, технічної механіки тощо, внесено конкретні прикладні задачи. Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів у процесі вивчення фундаментальних дисциплін "Вища математика", "Загальна фізика", "Інформаційні технології". Конкретизовано заходи з вивчення природничо-математичних дисциплін у системі професійної підготовки вчителів для освітньої галузі "Технології". Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|