Андрущенко В. Філософія освіти в постболонському просторі / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 5-6. - укp.Виділено та деталізовано актуальні проблеми розвитку вищої освіти відповідно до Болонських декларацій (підписаних Україною 2005 р.), Указу Президента України (2005 р.) "Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні", Державної програми "Освіта України ХХІ століття" та "Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті". Наголошено, що у зв'язку з виходом магістралі філософського прогнозу розвитку освіти ХХІ ст. за межі Болонського процесу завдання філософії освіти - визначити контури цього виходу, дослідити його детермінальні фактори і суть, можливі ризики і суперечності. Зазначено, що розробка філософії освіти в постболонському просторі - інтегрувальний стрижень науково-педагогічних пошуків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч30в2:Ю2 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|