Сахневич І. Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час / І. Сахневич // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 48-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто проблеми виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Іноземна мова" студентами - майбутніми перекладачами, які навчаються в технічних ВНЗ. Обгрунтовано основні принципи та умови ефективної самостійної роботи в позааудиторний час. Зроблено аналіз застосування сучасних комп'ютерних технологій в основних формах самостійної роботи, а також проблеми виконання самостійної роботи на сучасному етапі приєднання України до Болонського процесу. Рассмотрены проблемы исполнения самостоятельной работы при изучении дисциплины "Иностранный язык" студентами - будущими переводчиками, которые обучаются в технических ВУЗ. Обоснованы основные принципы и условия эффективной самостоятельной работы во внеурочный час. Сделан анализ использования современных компьютерных технологий в основных формах самостоятельной работы, а также проблемы самостоятельной работы при изучении иностранных языков на современном этапе присоединения Украины к Болонскому процессу. Highlights problems of individual work of learning a foreign language by the would-be translators and interpreters in the technical university, as well as grounds the vain principles and conditions of the effective individual work at out-of-class time, is analyzed usage of modern computer technologies in the main forms of individual work, and its problems in the frames of the Bolognas process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|