РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420325<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрущенко В. 
Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. - 2010. - № 1. - С. 14-41. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено ціннісний аспект академічної мобільності (АМ) в контексті її реалізації в Україні та потенційний вплив делегованих у європейський простір українських освітніх цінностей. Виділено можливості, які надає АМ (інформувати громадськість про здобуття вищої освіти, дотримуватися засад демократичності, надавати рівний доступ до якісної освіти, створювати умови для здобуття вищої освіти інвалідами, дітьми-сиротами, створювати глобальну систему дистанційної освіти, диверсифікувати та зробити гнучкою вищу освіту тощо). Описано два етапи впровадження конкретних заходів (розробка й упровадження кредитно-рейтингової системи організації навчального процесу та інтенсифікація навчального процесу на основі впровадження його безсесійної організації). Зазначено, що, усвідомлюючи роль міжнародної співпраці та необхідність широкої інтеграції до світового науково-освітнього простору, Україна має зберегти, розгорнути та делегувати в європейський простір власні академічні досягнення, високоякісну методичну забезпеченість навчального процесу, його організованість тощо. Як особливу виховну складову української освіти розглянуто український педагогічний кордоцентризм - філософію серця, пропоновану Г. Сковородою, П. Юркевичем, В. Сухомлинським - а також національне родинне виховання як своєрідна "педагогічна матриця" освітнього процесу.

Освещен ценностный аспект академической мобильности (АМ) в контексте ее реализации в Украине и потенциальное воздействие делегированных в европейское пространство украинских образовательных ценностей. Выделены возможности, которые дает АМ (информировать общественность о получении высшего образования, придерживаться принципов демократичности, предоставлять равный доступ к качественному образованию, создавать условия для получения высшего образования инвалидами, детьми-сиротами, создавать глобальную систему дистанционного образования, диверсифицировать и сделать гибким высшее образование). Описаны два этапа внедрения конкретных мероприятий (разработка и внедрение кредитно-рейтинговой системы организации учебного процесса и интенсификация учебного процесса на основе внедрения его без сессионного организации). Указано, что, осознавая роль международного сотрудничества и необходимость широкой интеграции в мировое научно-образовательное пространство, Украина должна сохранить, раскрыть и делегировать в европейское пространство собственные академические достижения, высококачественную методическую обеспеченность учебного процесса, его организованность. Как особая воспитательная составляющая украинского образования представлен украинский педагогический кордоцентризм - философия сердца, предлагаемая Г. Сковородой, П. Юркевичем, В. Сухомлинским - а также национальное семейное воспитание как своеобразная "педагогическая матрица" образовательного процесса.

Analyzed the value aspect of academic mobility (AM) in the context of its realization in Ukraine and the potential impact of delegated to the European Space Ukrainian educational values. Distinguished features that makes the AM (to inform the public about higher education, adhere to the principles of democracy, to provide equal access to quality education, create conditions for higher education for the disabled, orphans, build a global system of distance education, to diversify and make flexible higher education and etc.) and describes the two phases of implementation of specific activities (development and introduction of credit-rating system of educational process and the intensification of educational process through the introduction of its no-session organization, etc.). It is pointed out that, recognizing the role of international cooperation and the need for greater integration into the global scientific and educational space, Ukraine is to preserve, reveal and delegate to the European space of their own academic achievement, high-quality methodological support of educational process, its organization, etc. As a special educational component of the Ukrainian education before Ukrainian Pedagogical cordocentrism - Philosophy of the heart, the proposed G/ Skovoroda, P. Yurkevich, V. Sukhomlinsky - as well as the national family education as a kind of "teacher matrix" of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського