РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420343<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бовт Д. 
Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва // Вища освіта України. - 2010. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано нетрадиційну модель методичної служби ВНЗ, яка використовує ідеї синергетики та методику модерації (ММ), надає можливість докорінно змінити підходи до визначення цілей, завдань і змісту вищої освіти, а також змістити акценти викладачів і студентів з безпосереднього одержання знань у бік професійного становлення і розвитку. Ідеї апробовано в навчальній лабораторії "Моделювання педагогічної діяльності" математичного факультету Донецького національного університету. Висвітлено спосіб застосування ММ у роботі навчальної лабораторії ВНЗ для підвищення професійної компетенції сучасних і майбутніх педагогів. Зазначено, що функція модератора - бути посередником між педагогами та змістом інформації, між людьми різних поглядів на навчальний процес, між експертами та дилетантами, встановлювати зв'язки, уміти провести бесіду (дискусію), фокусуючи її навколо актуальних питань, уміти управляти рухом на межі з хаосом. Висвітлено характерні особливості діяльності модератора. Наголошено, що в ММ необхідно використовувати візуалізацію, яка допомагає учасникам стежити за перебігом бесіди та підсумовувати результати, що на практиці можна використовувати великі аркуші паперу, фломастери та паперові картки формату А5. Розглянуто ММ для розв'язання проблем викладачів або студентів, для вивчення і творчого застосування сучасних педагогічних ідей. Зауважено, що центром, який координує всю методичну роботу у ВНЗ, є методична рада, до складу якої входять досвідчені викладачі.

Предложена нетрадиционная модель методической службы ВУЗ, которая использует идеи синергетики и методику модерации (ММ), дает возможность коренным образом изменить подходы к определению целей, задач и содержания высшего образования, а также сместить акценты преподавателей и студентов из непосредственного получения знаний в сторону профессионального становления и развития. Идеи апробированы в учебной лаборатории "Моделирование педагогической деятельности" математического факультета Донецкого национального университета. Освещены способ применения ММ в работе учебной лаборатории ВУЗ для повышения профессиональной компетенции современных и будущих педагогов. Указано, что функция модератора - быть посредником между педагогами и содержанием информации, между людьми разных взглядов на учебный процесс, между экспертами и дилетантами, устанавливать связи, проводить беседу (дискуссию), фокусируя ее вокруг актуальных вопросов, уметь управлять движением на границе с хаосом. Освещены характерные особенности деятельности модератора. Отмечено, что в ММ необходимо использовать визуализацию, которая помогает участникам следить за ходом беседы и суммировать результаты, что на практике для этого можно использовать большие листы бумаги, фломастеры и бумажные карточки формата А5. Представлена ММ для решения проблем преподавателей или студентов, для изучении и творческого использования современных педагогических идей. Отмечено, что центром, который координирует всю методическую работу в ВУЗ, является методический совет, в состав которой входят опытные преподаватели.

A methodological alternative model of service institution that uses the ideas of synergetic and the method of moderation (MM) provides an opportunity to fundamentally change approaches to defining the goals, objectives and content of higher education,as well as to shift the focus of teachers and students from the immediate gain knowledge in the direction of professional development and development. Ideas are tested in a training laboratory simulation of teaching ", Faculty of Mathematics, Donetsk National University. When covering a way to use MM in the university laboratory high school to improve the professional competence of current and future teachers. It is indicated that the function of the moderator - to mediate between teachers and the content of information between people of different views on the learning process between experts and amateurs, and establish relations, to hold a conversation (discussion), focusing it around topical issues, be able to control the movement on the border of chaos. When covering the characteristics of the moderator. It is noted that the MM must use visualization, which helps participants to follow a conversation and summarize the results of that in practice, and you can use large sheets of paper, pens and paper cards A5 format. Submitted by MM to solve the problems of teachers or students to study and creative use of modern pedagogical ideas, etc. It is noticed that the center, which coordinates all the methodological work in universities, is an advisory board, composed of experienced teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського