РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420350<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зуєв В. 
Криза освіти: український контекст / В. Зуєв, В. Зуєва // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 7-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено питання світової кризи освіти як такої, яка ще не усвідомлена, бо пов'язана з розумінням сенсу історії, відсутністю ідеалів. Доведено, що в Україні криза освіти набула особливо важкої форми (навіть країни "третього світу" не визнають українських дипломів, низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), відсутність домінанти, школа втрачає освітню суть). Зазначено, що однією з основних причин світової кризи освіти є її спрямованість у минуле, підвищений консерватизм, а відтак - відсутність орієнтації на майбутнє. Запропоновано переорієнтувати діяльність ВНЗ з надання спеціальності на формування в особистості цілісного та грунтовного погляду на світ та уміння креативно мислити. Зазначено, що осердям нової освітньої парадигми має стати ідея безперервної освіти, головний сенс якої - постійне творче оновлення, розвиток і вдосконалення, і як наслідок - процвітання всього суспільства.

Рассмотрен вопрос мирового кризиса образования как такого, который еще не осознан, поскольку связан с пониманием смысла истории, отсутствием идеалов. Доказано, что в Украине кризис образования приобрел особенно тяжелую форму (даже страны "третьего мира" не признают украинских дипломов, низкие результаты внешнего независимого оценивания, отсутствие доминанты, школа теряет образовательную суть). Указано, что одной из основных причин мирового кризиса образования является его направленность в прошлое, повышенный консерватизм, а следовательно - отсутствие ориентации на будущее. Предложено переориентировать деятельность ВУЗ от предоставления специальности на формирование у личности целостного и обстоятельного взгляда на мир и умения креативно мыслить. Отмечено, что серцевиной новой образовательной парадигмы должна стать идея непрерывного образования, главный смысл которой - постоянное творческое обновление, развитие и совершенствование, и как следствие - процветания всего общества.

Reasons of educational system's crisis that showed itself in the times of globalization, particularly the problem of actual national education model inadequacy to the imperatives are considered in the article. New educational paradigm that is based onthe idea of continuous education involving the change of role and place of higher educational facility in the structure of future society is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського