Андрущенко В. Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів ХХІ століття / В. Андрущенко, В. Бондар // Вища освіта України. - 2009. - № 4. - С. 14-23. - укp.Відповідно до завдань Болонської конвенції, розглянуто необхідність фундаментальних змін у підходах до забезпечення гарантованої якості вищої освіти: перехід від кваліфікації до компетенції як нової парадигми формування педагогічних кадрів, конкурентоспроможність фахівців-освітян, внесення суттєвих змін як у змістове забезпечення підготовки педагогічних кадрів, так і у процес впровадження активних технологій навчання студентів, зважене співвідношення класичної та сучасної педагогіки і психології, готовність до формування особистості на засадах адаптивної педагогіки тощо. Визначено провідні ідеї та підходи, сукупність яких має складати основу модернізації моделі педагогічної освіти (ПО). Зазначено, що з урахуванням розвитку соціальної реальності, пов'язаної з різними нестандартними ціннісними орієнтаціями і поведінковими стратегіями людини, адаптивна педагогіка здатна допомогти кожному суб'єкту знайти надію і забезпечити спроможність досягти власно мотивованої мети. Акцентовано увагу на розбіжностях у вимогах до рівня сформованості професійних умінь у випускників закладів освіти, співвідношенні теорії та практики у побудові їх навчання, на не вирішеній на сьогодні проблемі розроблення і впровадження нового держстандарту підготовки бакалавра ПО. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|