РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420394<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пелех Ю. 
Цінності і смисл як інтеграція педагогічного сущого / Ю. Пелех // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 21-30. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто питання філософського аналізу понять "цінності" і "смисл" з точки зору їх онтогенезу й інтерпретації як педагогічного сущого. Здійснено спробу синтезувати процес новоутворень у свідомості майбутнього вчителя, пов'язаних із трансформацією традиційних цінностей, що базуються на засадах постконвенціальної (універсалістської) етики, у цінності професійно-компетентнісні. Охарактеризовано сутність концептуальних моделей ціннісно-смислової сфери особистості, її місце та роль у процесі формування особистості майбутнього вчителя. Визначено основні закономірності процесу формування ціннісно-смислової сфери.

Рассмотрены вопросы философского анализа понятий "ценности" и "смысл" с точки зрения их онтогенеза и интерпретации как педагогически сущего. Предпринята попытка синтезировать процесс новообразований в сознании будущего учителя, связанных с трансформацией традиционных ценностей, которые базируются на основе постконвенциальной этики, в ценности профессионально-компетентностные. Охарактеризована сущность концептуальных моделей ценностно-смысловой сферы личности, ее место и роль в процессе формирования личности будущего учителя. Определены основные закономерности процесса формирования ценностно-смысловой сферы.

The article deals with the questions of philosophic analysis of "values" and "meaning" notions from the point of view of their ontogenesis and interpretation to pedagogical obvious. The attempt1 synthesize the process of new formations in future teacher's consciousness connected with tradition values transformation, which are founded on the base postconvential (universal) ethics, into the professional - competent values, is done. The essence of conceptual models of future teacher's valuable-meaningful sphere and valuable-meaningful process formation in the personality structure is shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського