РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420402<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дем'яненко Н. 
Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI ст. / Н. Дем'яненко // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 59-65. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду та перспектив розвитку ідей концепцій "Освіта дорослого населення" та "Освіта впродовж життя" на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949 - 2010 рр. (фонди ООН НБУ ім. В.І. Вернадського). Констатовано розробку наприкінці XX - на початку XXI ст. герагогічної (від "герагогіка" - освіта людей похилого віку) проблематики, актуальність якої обумовлена соціальною ізоляцією, необхідністю розширення кола повсякденного спілкування та зміцнення соціальних зв'язків. Висвітлено рівень реалізації проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового, зокрема європейського освітнього простору. Зазначено, що розвиток даних концепцій та необхідність подальшого активного введення в діяльність європейських і світових асоціацій освіти дорослих є для України актуальною проблемою.

Осуществлен логико-системный анализ международного опыта и перспектив развития идей и концепций "Образование взрослого населения" и "Образование в течение жизни" на основе документальной базы ЮНЕСКО периода 1949 - 2010 гг. (фонды ООН НБУ им. В.И. Вернадского). Констатирована разработка в конце XX - в начале XXI в. герагогической (от "герагогика" - образование пожилых людей) проблематики, актуальность которой обусловлена социальной изоляцией, необходимостью расширения круга повседневного общения и укрепления социальных связей. Освещен уровень реализации проблемы в Украине в контексте интеграции в мировое, в часности европейское образовательное пространство. Отмечено, что развитие данных концепций и необходимость дальнейшего активного введения в деятельность европейских и мировых ассоциаций образования взрослых является для Украины актуальной проблемой.

International experience and development of logical and systematic analyses of the ideas "Adult Education" and "Long life Education" has been produced on the basis of UNESCO documentaries (1949 - 2010) taken from UN materials at national Library of Ukraine named after V. I. Vernadsky. The level of problem realization in Ukraine has been shown in the context of word education integration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського