РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420430<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрущенко В. 
Державно-громадський характер управління освітою / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано історичну ретроспективу зародження і становлення державно-громадського управління освітою від часів Київської Русі до формування сучасного українського освітянського простору. Розглянуто сучасні моделі державно-громадського управління, засади якого - у взаємодії керівника навчального закладу учнями, студентами, батьками і громадськістю. Акцентовано увагу на тезі демократичності та відкритості нової системи управління сферою освіти, в якій передбачено забезпечення державного управління з урахуванням громадської думки, результатом якого буде зміна навантаження, функцій, структури, стилю центрального та регіонального управління освітою. Закономірним, на думку автора, є актуалізація ролі особистості в системі освіти, рівень свідомості та внутрішніх експектацій (чекань) якої досяг такого рівня, з позицій якого вона може прогнозувати і проектувати своє майбутнє та майбутнє своїх дітей. Окреслено завдання залучення громадськості до управління навчальним закладом.

Проанализирована историческая ретроспектива зарождения и становления государственно-общественного управления образованием со времен Киевской Руси до формирования современного украинского образовательного пространства. Рассмотрены современные модели государственно-общественного управления, принципы которого - во взаимодействии руководителя учебного заведения с учениками, студентами, родителями и общественностью. Акцентировано внимание на тезисе демократичности и открытости новой системы управления сферой образования, в которой предусмотрено обеспечение государственного управления с учетом общественного мнения, результатом которого будет изменение нагрузки, функций, структуры, стиля центрального и регионального управления образованием. Закономерностью по мнению автора, является актуализация роли личности в системе образования, уровень сознания и внутренних экспектаций (ожиданий) которой достиг такого уровня, с позиций которого она может прогнозировать и проектировать свое будущее и будущее своих детей. Очерчены задачи привлечения общественности к управлению учебным заведением.

The necessity and opportunities of the public-governmental educational management implementation are analyzed; the historic experience of the process and its modern models are regarded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського