Андрущенко В. Державно-громадський характер управління освітою / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано історичну ретроспективу зародження і становлення державно-громадського управління освітою від часів Київської Русі до формування сучасного українського освітянського простору. Розглянуто сучасні моделі державно-громадського управління, засади якого - у взаємодії керівника навчального закладу учнями, студентами, батьками і громадськістю. Акцентовано увагу на тезі демократичності та відкритості нової системи управління сферою освіти, в якій передбачено забезпечення державного управління з урахуванням громадської думки, результатом якого буде зміна навантаження, функцій, структури, стилю центрального та регіонального управління освітою. Закономірним, на думку автора, є актуалізація ролі особистості в системі освіти, рівень свідомості та внутрішніх експектацій (чекань) якої досяг такого рівня, з позицій якого вона може прогнозувати і проектувати своє майбутнє та майбутнє своїх дітей. Окреслено завдання залучення громадськості до управління навчальним закладом. Проанализирована историческая ретроспектива зарождения и становления государственно-общественного управления образованием со времен Киевской Руси до формирования современного украинского образовательного пространства. Рассмотрены современные модели государственно-общественного управления, принципы которого - во взаимодействии руководителя учебного заведения с учениками, студентами, родителями и общественностью. Акцентировано внимание на тезисе демократичности и открытости новой системы управления сферой образования, в которой предусмотрено обеспечение государственного управления с учетом общественного мнения, результатом которого будет изменение нагрузки, функций, структуры, стиля центрального и регионального управления образованием. Закономерностью по мнению автора, является актуализация роли личности в системе образования, уровень сознания и внутренних экспектаций (ожиданий) которой достиг такого уровня, с позиций которого она может прогнозировать и проектировать свое будущее и будущее своих детей. Очерчены задачи привлечения общественности к управлению учебным заведением. The necessity and opportunities of the public-governmental educational management implementation are analyzed; the historic experience of the process and its modern models are regarded. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|