Покась В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 68-77. - укp.Проаналізовано проблеми розвитку інтернатних закладів освіти, виховання дітей з особливими потребами в контексті реалізації комплексних заходів, розроблених та затверджених в Національній програмі "Діти України", в межах якої розроблено Державну цільову програму "Діти-інваліди". Показано результати роботи окремих закладів соціальної реабілітації дітей і підлітків із девіантною і деліквентною поведінкою. Відзначено досвід роботи окремих дошкільних та інтернатних закладів для дітей з фізичними вадами розвитку, зокрема, Хортицького навчально-реабілітаційного центру, на базі якого проведено соціально-педагогічний експеримент із комплексної реабілітації вихованців, підсумком якого стала розробка робочої моделі навчально-реабілітаційного закладу освіти, структуру якого наведено в таблиці. Запропоновано шляхи реалізації завдань такого закладу освіти. Рекомендовано створення в Центрі науково-дослідної лабораторії, а головне, запровадження у національну систему освіти нового типу санаторного закладу. Проанализированы проблемы развития интернатных учреждений образования, воспитания детей с особыми потребностями в контексте реализации комплексных мер, разработанных и утвержденных в Национальной программе "Дети Украины", в рамках которой разработана Государственная целевая программа "Дети-инвалиды". Показаны результаты работы отдельных учреждений социальной реабилитации детей и подростков с девиантным и деликвентным поведением. Отмечен опыт работы отдельных дошкольных и интернатных учреждений для детей с физическими недостатками развития, в частности. Освещен опыт работы Хортицкого учебно-реабилитационного центра, на базе которого проведен социально-педагогический эксперимент по комплексной реабилитации воспитанников. Подчеркнуто, что итогом этого эксперимента стала разработка рабочей модели учебно-реабилитационного учреждения образования, структура которого представлена в таблице. Предложены пути реализации задач такого учебного заведения. Рекомендовано создание в Центре научно-исследовательской лаборатории, а главное, внедрение в национальную систему образования нового учебного заведения санаторного типа. Problems of boarding schools, advanced technology training and education of children with special needs are analyzed in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|