РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420457<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онопрієнко В. 
Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 78-86. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто самостійну пізнавальну діяльність студентів як основний засіб формування особистості, здатної самостійно та творчо працювати в за нових умов. Підкреслено значення прикладних задач, ефективність якого є одним із засобів формування екологічної грамотності майбутніх фахівців. Актуалізовано проблему проведення виробничої практики, вирішення якої стане кардинальним для працевлаштування випускників. Згруповано критерії і показники якості фахівця-аграрника за психолого-педагогічною, індивідуальною підготовкою, емоційно-вольовою, мотиваційною сферами, виокремлено рівні екологічно-практичної діяльності студента: творчий, репродуктивно-творчий, репродуктивний, інтуїтивний. Конкретизовано фактори, що впливають на екологічну складову практичної підготовки спеціалістів. Рекомендовано створення системи регіональних навчально-практичних центрів, філій кафедр на базі передових господарств, що зніме гостроту проблеми проведення практики, в ідеалі - створення вищого професійного училища-агрофірми.

Рассмотрена самостоятельная познавательная деятельность как основное средство формирования личности, способной самостоятельно и творчески работать в новых условиях. Подчеркнуто значение прикладных задач, эффективность использования которых является одним из средств формирования экологической грамотности будущих специалистов. Актуализирована проблема прохождения производственной практики, сгруппированы критерии и показатели качества подготовки специалиста-агрария по таким направлениям: психолого-педагогическая, индивидуальная подготовка, эмоционально-волевая, мотивационная сферы, выделены уровни экологически-практической деятельности студента: творческий, репродуктивно-творческий, репродуктивный, интуитивный. Конкретизированы факторы, влияющие на экологическую составляющую практической подготовки специалистов. Рекомендовано создание системы региональных учебно-практических центров, филиалов кафедр на базе передовых хозяйств, что снимет остроту проблемы проведения практики, в идеале - создание высшего профессионального училища-агрофирмы.

Problems of environmental education (formation of ecological culture) of future domestic agriculture specialists are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3 + П. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського