Онопрієнко В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 78-86. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто самостійну пізнавальну діяльність студентів як основний засіб формування особистості, здатної самостійно та творчо працювати в за нових умов. Підкреслено значення прикладних задач, ефективність якого є одним із засобів формування екологічної грамотності майбутніх фахівців. Актуалізовано проблему проведення виробничої практики, вирішення якої стане кардинальним для працевлаштування випускників. Згруповано критерії і показники якості фахівця-аграрника за психолого-педагогічною, індивідуальною підготовкою, емоційно-вольовою, мотиваційною сферами, виокремлено рівні екологічно-практичної діяльності студента: творчий, репродуктивно-творчий, репродуктивний, інтуїтивний. Конкретизовано фактори, що впливають на екологічну складову практичної підготовки спеціалістів. Рекомендовано створення системи регіональних навчально-практичних центрів, філій кафедр на базі передових господарств, що зніме гостроту проблеми проведення практики, в ідеалі - створення вищого професійного училища-агрофірми. Рассмотрена самостоятельная познавательная деятельность как основное средство формирования личности, способной самостоятельно и творчески работать в новых условиях. Подчеркнуто значение прикладных задач, эффективность использования которых является одним из средств формирования экологической грамотности будущих специалистов. Актуализирована проблема прохождения производственной практики, сгруппированы критерии и показатели качества подготовки специалиста-агрария по таким направлениям: психолого-педагогическая, индивидуальная подготовка, эмоционально-волевая, мотивационная сферы, выделены уровни экологически-практической деятельности студента: творческий, репродуктивно-творческий, репродуктивный, интуитивный. Конкретизированы факторы, влияющие на экологическую составляющую практической подготовки специалистов. Рекомендовано создание системы региональных учебно-практических центров, филиалов кафедр на базе передовых хозяйств, что снимет остроту проблемы проведения практики, в идеале - создание высшего профессионального училища-агрофирмы. Problems of environmental education (formation of ecological culture) of future domestic agriculture specialists are analyzed in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3 + П. р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|