РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420470<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макаренко С. 
Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто обдарованість як цілісну індивідуальну характеристику пізнавальних можливостей і здібностей особистості, що є одночасно і біологічною, і психологічною характеристикою індивіда. Зауважено, що основою обдарованості є здібності до конкретної професії в поєднанні із загальними психічними якостями високого рівня розвитку: сенсорними, вольовими. Відзначено, що обов'язковою умовою обдарованості є наявність доброзичливого ставлення до обдарованої дитини оточення, в першу чергу батьків. Зауважено, що обдаровані діти часто мають проблеми в спілкуванні, демонструють неадекватну поведінку, мають в школі значні труднощі. Важливою особливістю обдарованості є те, що вона розглядається не як статична, а як динамічна характеристика. Наведено теоретичні моделі обдарованості.

Рассмотрена одаренность как целостная индивидуальная характеристика познавательных возможностей и способностей личности, которая является одновременно и биологической, и психологической характеристикой индивида. Отмечено, что основой одаренности являются способности к конкретной профессии в сочетании с общими психическими качествами высокого уровня развития: сенсорными, волевыми. Обязательным условием одаренности является доброжелательное отношение к одаренному ребенку окружения, в первую очередь родителей. Отмечено також, что одаренные дети часто имеют проблемы в общении, демонстрируют неадекватное поведение, испытывают в школе значительные трудности. Важной особенностью одаренности является то, что она рассматривается не как статическая, акак динамическая характеристика. Приведены теоретические модели одаренности.

Аre considered gifted as an integral characteristic of the individual cognitive capacities and abilities that are both biological and psychological characteristics of the individual. It is noticed that the basis of talent is the ability of a particular profession, coupled with common mental qualities of a high level of development: sensory, volitional. It is noted that a prerequisite is the availability of talent-friendly environment for gifted children, especially parents. It is noticed that gifted children often have problems communicating, demonstrate inappropriate behavior, have significant difficulties in school. An important feature of genius is that it is not seen as static, but as a dynamic characteristic. The theoretical model of giftedness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського